tisdag 18 mars 2008

I will be your pockets.

Jag blir så trött på mig själv ibland.

Ska snart hoppa in i duschen, ska bli så himla skönt att tvätta håret. Haha. Sen måste jag äta nåt och sen är det dags att skriva ihop sammanfattningen till imorgon. Hoppas det går lite lättare idag, det känns som jag alltid fastnar. ): Usch, snart är det dags för tentan igen. Jag är rädd, jag hatar sånt där. Tänk om jag skriver helt fel, och så måste jag göra om allt. Jag vill verkligen inte det. Jag måste och jag ska klara det här!

Igår var jag på Tuna park med Sara, Camilla och Lesedi. Det var trevligt.
Sen när jag kom hem hörde Pin av sig så då var det bara att pallra ner till stan, hihi.
Fikade lite med Pin, Bili och Soppi. (:

1 kommentar:

Pipen sa...

Du kommer klara det bäst, gosan!
Jag tror på dig, hihi. (:

*:*: