tisdag 11 mars 2008

Dear Friends.

Jag är så himla trött, vet inte varför egentligen.

Var i skolan idag och diskuterade boken, känns som jag förstår mer varje gång jag får diskutera med dem andra i klassen. Men allt känns fortfarande väldigt oklart till tentan. Men jag måste nog börja nästa vecka, så jag har tid på mig. Annars blir jag vara stressad.

Är hemma igen i alla fall. Det känns bättre än vad jag trodde.
Men jag saknar Leo, han ska sova hos mamma nu i några dagar. Så, jag hinner städa och få i ordning med mina grejer osv. ( Haha, låter som Leo är mitt barn. Aw, men nästan.(: )

På torsdag blir det party igen med klassen. <3
Det kommer bli megakul, jag tror och hoppas.
Hoppas det händer nåt kul till helgen också, nån som vet nåt? (:

Nej, nu ska jag fortsätta och städa lite och sen försöka hinna läsa i min bok innan Marcus kommer. (; Föressten, jag ringde till Lundbergs idag och frågade hur gamla mina tapeter egentligen är, dom är 13 år gammal. Helt stört! Inte så konstigt att de ser ut som de gör. Men nu vet jag inte om jag ska tapetsera om eller inte, är det värt det?

Inga kommentarer: