onsdag 26 mars 2008

Ensam med dig.

Är klar med min tenta nu. :D
Vet inte om jag har gjort rätt eller så, men hoppas.
Så himla skönt att få det överstökat i alla fall. Åh, jag måste klara det här, jag måste!

Så, nu ska jag skicka det till mail, så jag kan skriva ut allt i skolan imorgon.
Sen ska jag lägga mig och titta på någonting på datorn. Sen sova.
Imorgon blir det att träffa Sara och lämna tentan och sen Soppi. (:
Sen kanske det skulle bli visning också, ja. Får se om jag hinner men hoppas. (:

Aja, god natt och lova att ni håller tummarna för mig!
Puss och adjöken.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna hårt för dig! <3
=)

Anonym sa...

oh tack =) allt bra med dig? =)

Pipen sa...

Hihihi. :D
*:

Anonym sa...

lycka till ! :)

Anonym sa...

javisst var det svårt...tycker de var precis lika fina..men bra val :)

Anonym sa...

tack :) det gick bra.

Anonym sa...

Allt är bra med mig med =) vad gör du? =)