torsdag 6 mars 2008

Money.

Åh, imorgon är jag ledig. Ingen skola och inget jobb. Känns ljuvligt, men jag måste plugga en massa ändå, såja. Men i alla fall. (: Jag jobbade i alla fall idag, det gick bra. Var ganska lugnt och skönt, så man behövde aldrig stressa ihjäl sig. Efter jobbet träffade jag Emma, vi gick och solade och sen köpte jag ett par nya partyskor. <3 Annars har jag bara pluggat typ. Ska ju snart lämna in min tenta, det går så himla fort.

Hah, Marcus och jag sitter och skriver till varandra på msn fast vi är i samma rum.
Hur dumt är inte det egentligen? :D

Jag tror det kanske blir lite party imorgon. Ovanligt?
Fy, vi måste verkligen börja roa oss med andra saker än alko snart. Haha.
Aja, ska duscha nu. Men ha en fortsatt trevlig kväll och god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det hoppas jag med;D

Party lät ju inte helt fel ;)