onsdag 17 oktober 2007

Vi.

Usch!
Banini var helt galen nyss och skulle absolut upp på väggen.
Nu förstår jag varför, det var ju en äcklig spindel i taket.
Jag blev jätterädd och tog fram dammsugaren. Haha

Har hittat en lägenhet jag är intresserad av.
Ska ringa imorgon och bestämma tid, när jag ska få titta på den.
Hoppas den är fin och att jag får den om jag vill!

Annars jobbar jag.
Har fått tider hela veckan, så det är skönt.
Är jätteorolig för den här lönen som kommer, tror inte att jag kommer få så mycket
och då hoppas jag verkligen att försörjningsstödet hjälper mig för en gång skull.

Ska städa upp här hemma nu.
Men inte så lätt när man har två tokiga katter som springer och har ner allt.

Jag saknar dig.
Men inte långt kvar till Lördag och då är du hemma igen. <3

Och så saknar jag Frida, min absoluta favvo.
Ska nog åka och hälsa på henne imorgon.

Inga kommentarer: