torsdag 25 oktober 2007

Take it back.

Nu tycker jag att jag har varit duktig, iofs har det bara gått två dagar.
Men ändå.. haha.

Jobbade idag och det gick bra.
Det gick väldigt fort också, så det var skönt.
Sen drog Soppi med mig ner till stan för att träffa henne & Ellén. (:
Haha, när vi inte hade nåt att göra gick vi runt gallerian typ några varv.

Han vakten i gallerian är så himla töntig!
"Du kanske inte ska stå i mitten, det vet du väl?" Haha.
Sen kom det en alkis till mig och Soppi och började prata om att han blev anklagad
för att ha snott saker inne i gallerian, så han fick inte gå igenom där.
Haha, han bjöd ju mig på en plopp och sa att Soppi borde vara Lucia, söt!

Åh, jag får mer lön än vad jag trodde, förstår inte jag har ju jobbat jättelite.
Men jag behöver nog fortfarande lite hjälp. Hoppas jag får!

:*

Inga kommentarer: