torsdag 18 oktober 2007

Jag är så het.

Mäklaren ringde mig imorse, han var jättesnäll.
Han sa att lägenheten som jag ville ha tyvärr var upptagen,
men det fanns en liknande på samma ställe och som kostade lika mycket och var lika stor.Men den hade ingen balkong. ÅHU! Jag vill ju ha balkong, pissigt. Men jag sa att jag kunde gå och titta på den ändå. Vem vet, lägenheten kanske är superfin och det är ju en två för det priset! Så, ja vi får se. Men jag får inte tag i killen som bor där nu, så jag får väl försöka imorgon igen.

Annars har jag hittat en annan jättefin lägenhet jag vill ha.
Men hon som bor där svarar inte heller, haha.
Men jag skickade mail, så jag får hoppas hon svarar på det istället.


Är trött som en gnu, vet inte varför jag är det jämt.
Kanske för att jag har jobbat hela veckan, eller så är det nåt annat.
Men imorgon är det fredag & då jobbar jag, sen är jag ledig i alla fall vad jag vet. Skönt!

Jag måste göra nånting åt det här.
Jag känner det, det kommer dra ner mig annars.

1.
Vi skulle visst vara här imorgon, då gäller det att städa.
Uh, jaja. Får se till att göra det värsta imorgon när jag har slutat.

Nu känner jag bara för ett varmt bad och massa ljus. Yey, så blire!

2.

Fick lite bilder av Jossan från studenten.
Längtar så lite tillbaka, skulle inte tacka nej till att göra om det en gång till.

Inga kommentarer: