onsdag 31 oktober 2007

I love making love in the morning.

Nu ska jag berätta vad jag känner.

Jag har träffat Marcus varje dag sen förra torsdagen typ,
och efter att jag lämnade den där lappen till honom och efter att vi pratade i lördags så har det känns jättebra. Han är nog bra för mig!

Jag vill inte att han ska åka.
Det känns jobbigt, och jag känner mig splittrad.
Det var en sak om det var en eller två veckor, men en månad.
Usch. Det kommer bli jättetråkigt, jag menar jag saknade honom när han bara var borta fyra dagar och nu ba en månad. :( Men jaa, jag är ju positiv så då ska jag väl klara det.

Det var kul igår.
Jag träffade Soppi och sen gick vi till Bambo City och åt från buffén. Supergott!
Haha, sen när vi skulle gå fick jag en lapp av servitrisen. Gud, vad vi skrattade åt det.Men jag blev smickrad, det har aldrig hänt mig förut så. (: Sen gick vi till perrongen och hängde lite med Marcus.

Nu ska jag fixa nåt och äta.

Inga kommentarer: