tisdag 25 september 2007

Should I stay or should I go?

God kväll!

Jag håller med Pin, jag hatar också rubriker. Man kan sitta hur länge som helst, bara
för en jädrans rubrik. Det värsta är att blir man inte nöjd med den, så förstörs hela inlägget.

På jobbet idag fick jag höra värsta skumma grejerna. En gubbe som började prata med mig om mina boobisar, och att jag var så himla go och grejer. Men jamen visst, om han tycker det är kul att hålla koll på att mina boobisar kanske har blivit större sen sist vi sågs, så ja. Usch, säger jag.

Annars har jag lunchat med Soppi och sen träffat Bili en stund.
Har köpt hårfärg, så det är väl dags att färga håret snart. Hoppas det blir bra!

På torsdag ska vi ha middag, mys!

-
Nu har jag färgat mitt hår, lite mörkare sådär.
Det blev fint, i alla fall som det känns nu. Spännande och se hur det känns imorgon. (:


Inga kommentarer: