onsdag 26 september 2007

Party.

Nu har jag bestämt mig, jag åker till Södertälje på lördag med Pin. <3
Efter Pins "kärlekesbrev" till mig, så går det ju inte att säga nej. Hihi.

Det kan behövas att åka iväg lite också.
Det var typ tusen år sen vi gjorde nåt sånt här.
Men lite konstigt kommer det kännas att inte träffa grabbarna & Soppi.
Men det hinner jag ju med på Fredag. Hihi. Hoppas alla girlsen kommer då också.

Hände en olycka idag, när jag jobbade. Råkade backa in i nånting så att det blev en stor repa på bilen. Gudars, jag ville nästan börja gråta, allt ska hända mig. Men jag tror det ordna
r sig ändå, vi får väl se om dom hör av sig imorgon.









Kul med Pin&Elena party. <3

1 kommentar:

Pin sa...

JIPPI.
Härligt att du följer med. Visste att mitt kärleksbrev skulle göra dig knäsvag (; HAHA.

<3 <3 <3